RSS

Arabaya da El Attım :)



Arabamın tamponunun rengi bozulmuş, beyazlaşmıştı... Üstelik bol miktarda çizik de vardı. Dedim nasıl olsa bundan kötü olamaz, ben bir deneyeyim, olmadı yollar boyatırım.. Denedim, oldu :) Üstteki fotoğraflar ilk hali, aşağıda ise boyandıktan sonra ki :)




İlk fotoğraflarda görünen tüm çizikler kapandı, tampon da yenilenmiş oldu...





Sprey boyayla değil, Bauhaustan aldığım bir boyayı süngerle uyguladım. Dikkat edilecek nokta, bir geçilen yerden bir daha boyayla geçmemek... Birde sadece plastik aksamda uygulamak, şahsen yan dikiz aynalarından birini boyamaya kalktım ama hiç hoş olmadı, allahtan kurumadan tekrar silebildim.

İşte bu kadarrr :))

3 yorum:

engindeniz dedi ki...

Merhaba Gözde,
Kaza yaptını Laçin'in sitesine yaptığın yorumdan öğrendim ve geçmiş olsun demek istedim.Dün aynı şey benim başıma geldi sevgilim kullanıyordu arabayı ne oldugunu anlamadan yandan çerptı ve arabanın üstünden geçti neyse ki sadece araba da sorun var.Tekrar geçmiş olsun.

engindeniz dedi ki...

Merhaba Gözde,
Kaza yaptını Laçin'in sitesine yaptığın yorumdan öğrendim ve geçmiş olsun demek istedim.Dün aynı şey benim başıma geldi sevgilim kullanıyordu arabayı ne oldugunu anlamadan yandan çerptı ve arabanın üstünden geçti neyse ki sadece araba da sorun var.Tekrar geçmiş olsun.

Adsız dedi ki...

geçmiş olsun...

"Öylesine bir blog" olarak yazılmaya başlayan bu blog, sahibesinin ara ara onu terketmesi sebebiylede çok net bir tanıma hiç bir zaman sahip olamamıştır. "Yaptıklarımı, aldıklarımı, giydiklerimi, aklımakileri paylaştığım, ortaya karışık b'şiidir :) gzd
 
Copyright 2009 Minik... All rights reserved.
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress Theme by EZwpthemes