RSS

Boyadığım Babetlerimle Dönüşş

Dönüyorum gibi demişim üstünden 5 ay geçmiş, tek bir post yollamamışım...
Çok ayıpladım kendimi...
Fakat farkettim ki, benim yaz ve bahar aylarında blogger olmam mümkün değil :) Mevsimlik bloggerım ben, kış geldi ben döndüm...
Ne yapayım, sevmiyorum soğuğu, gezmeyi bırakıp eve kapatıyorum kendimi :)
Neyse, aylar öncesinde Lacheen'den gördüğüm ayakkabı boyama işlemini bir babete uygulamaya karar verdiğimi söylemiştim. Uyguladım...

Kırık beyaz babetimi, Betadan almıştım, 1 sezon giydikten sonra çok yıprandı ama çok rahat olduğundan atmaya kıyamamıştım. İyi ki kıyamamışım :)
Babeti güzelce zımparaladıktan sonra, zımparalarken biraz parçaladım ama, tamamını griye boyadım. Daha sonra daire ve elips şeklinde kartonları oyup üzerine yerleştirdim. Onları boyadıktan sonra, kenarlarına sedefli beyazla kontür yaptım.

Elleriminde halini görüyorsunuz :) Her yer boya içinde kaldı zaten yaparken :)

Bu babetin son hali değil aslında... Desenlerimin kenarlarına kontür çektikten sonra birde ayakkabıcıya götürüp içindeki kalıpları çıkarttırdım ve içine de uyumlu gri astar yaptırdım.

Ayakkabı deri olduğu için boyadıktan sonra biraz küçüldü :)) Fakat bu benim için bir sorun olmadı, ayaklarım 35 numara olduğu için her ayakkabı biraz küçültülüyor alırken... Bu kadar emeğe de sadece 1 kere giydim :)

0 yorum:

"Öylesine bir blog" olarak yazılmaya başlayan bu blog, sahibesinin ara ara onu terketmesi sebebiylede çok net bir tanıma hiç bir zaman sahip olamamıştır. "Yaptıklarımı, aldıklarımı, giydiklerimi, aklımakileri paylaştığım, ortaya karışık b'şiidir :) gzd
 
Copyright 2009 Minik... All rights reserved.
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress Theme by EZwpthemes