RSS

Peluş Tv'den Haberler

Bu sefer de Edicim el verdi, ne zamandır yazı yazmadığımı yorumuyla hatırlattı :) Bende hak verdim kendisine, teşekkür ettim ve yazıyorum :)


Peluş kaplı televizyon projesini Mart'ın 16'sında Delilik Sınırı yazımda anlatmıştım. Efendim, denedim onayladım. İki tereddütüm vardı, biri çok tozlanması, diğeri ise televizyonun çok ısınıp patlamasıydı. Geçtiğimi süre içinde peluş tahmin ettiğim ve korktuğum kadar toz tuttmadı... Açık renk olmasına rağmen bu konuda bir problem oluşmadı. Isınma konusuna gelince, evet biraz ısındı ama üstü ve yan tarafları açık bıraktığım için bu da bir sorun teşkil etmedi.

İsteyen gönül rahatlığıyla deneyebilir :) Denedim, onayladım :)

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Güzel arkadaşım iyiki yazdın bende bir süre yoktum canım sıkkındı geri geldim

spinelli dedi ki...

cok sevdim şirin olmuş :)ellerine sağlık..

Gözde dedi ki...

Edacım konu hakkında zaten sana yazdım, mutlu ol sen hep canım...

Spinelli teşekkür ederim, nickin sayesinde uzun zamandır unuttuğum çizgi filmi hatırladım :) Pek severdim...

"Öylesine bir blog" olarak yazılmaya başlayan bu blog, sahibesinin ara ara onu terketmesi sebebiylede çok net bir tanıma hiç bir zaman sahip olamamıştır. "Yaptıklarımı, aldıklarımı, giydiklerimi, aklımakileri paylaştığım, ortaya karışık b'şiidir :) gzd
 
Copyright 2009 Minik... All rights reserved.
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress Theme by EZwpthemes