RSS

Clinique Sorunu- Devam

Bir önceki yazımda clinique 'in yol açtığı sorunlardan bahsetmiştim. En son Clinique uzmanımla görüşmeye gittiğimde kendisi de artık bir dermatologa görünmemin yerinde olacağını söyledi.
Cildim toksin atıyor diye gördüğümüz olay, aslında clinique 'in bana kötü etkisiymiş. 2 ay kullandım diye, çok mutsuzum. Aslında tazminat davası açmayı bile düşündüm... Bu arada clinique tüm ürünlerimi geri aldı, yerine Boyner çek verdi.
Neyse şu anda dermatologun verdiği antibiyotiği ve kremi kullanıyorum, Clinique'i tamamen bıraktım. Hemen düzelmeye başladı yüzüm, ve ben tekrar mutlu olmaya başladım nihayet :)

6 yorum:

Esra :) - kadincablog.blogspot.com dedi ki...

Gözde'cşm öncelikle çok geçmiş olsun.

ikinci olarakta hani demişsin ya tazminat davası bile açmayı düşündüm die bence clinique de kızmamalısın çünkü cilt öyle bir şey ki aynı tip 2 cilt aynı ürüne farklı tepkiler verebilir. Biraz deneme yanıma yoluyla doğru sonuçlara ulaşabiliyorsun. O yüzden bence onların da yapabileceği bir şey yok. zaten bence ürünlerini geri almakla çok ince bir davranış ypmışlar. başka marka olsa beni ilgilendirmez diye düşünürdü.

tekrardan geçmiş olsun cnm..

Laçin Tenel dedi ki...

Gözdecim,
Clinique maalesef bana da hiç iyi gelmedi. Bundan üç sene kadar önce kullanmıştım, özellikle toniği inanılmaz ağır geldi bana. Daha sonra bir sene kadar cildimi düzeltene kadar çok uğraştım. En iyi çözümü ise kendi haline bırakmakta buldum. Kırk yılda bir sivilce çıkarsa akne kremi sürüyorum o kadar. İnşallah seninki kısa zamanda normale döner. Herkese iyi gelmiyor maalesef herşey.

Gözde dedi ki...

Çok teşekkür ederim Esracım, nemlendirici olarak Clinique'in 4 farklı kremini denedikten sonra şimdi shiseido yu deneyeceğim. Bi normal nemlendirici bulabilsem çok mutlu olacağım, dediğin gibi deneme yanılma...
Ürünleri geri almakta kendi teklifleriydi, ben böyle bir talepte bulunmadım, tüm clinique uzmanları aynı yetkiye sahipmiş.

Laçincim bu olaydan snr bir iki kişi daha söyledi cliniqueden kötü etkilendiğini... Tonik biraz sertti evet, üstelik senin cildin yanlış hatırlamıyorsam kuruydu... En iyisini yapmışsın canım, bende bir toparlıyım, kendi haline bırakacağım. Bu kadar koşuşturmanın arasında yorum yazmayı ihmal etmediğin için teşekkür ederim canım :)

Adsız dedi ki...

Merhaba!Bir küçük tavsiyede bulunmak istedim: Sivilcelerim için ilaç kullanırken bir yandan da tamamen doğal maddelerden oluşan kızarıklık giderici Christine Schrammek marka fondoteni vermişti cilt doktorum. çıkan sivilceyi anında küçültüyor. Yüzdeki kızarıklığı alıyor.Kesinlikle tavsiye ediyorum..
Sevgiler!

Gözde dedi ki...

Mervecim teşekkür ederim, şu anda yüzümde hiç sivilce kalmadı... Eski haline dönmesine çok az kaldı, nazar değmesin : ) Çok şükür... Ama belki okuyan ve ihtiyacı olan olur, teşekkür ederizz

Adsız dedi ki...

öncelikle çok geçmiş olsun.ben de yarın boynere gidip bu üründen alıcaktım.üstelik kaç doktora danıştıktan sonra.sizin yazdıklarınızı okuduktan sonra vazgeçtim.ama cildim çok lekeli ne yapıcağımı hangi doktora,nereye gideceğimi bilmiyorum.Ankara'da daha yeniyim.doktorundan memenunsan bana adını yollarsan çok sevinirim.

"Öylesine bir blog" olarak yazılmaya başlayan bu blog, sahibesinin ara ara onu terketmesi sebebiylede çok net bir tanıma hiç bir zaman sahip olamamıştır. "Yaptıklarımı, aldıklarımı, giydiklerimi, aklımakileri paylaştığım, ortaya karışık b'şiidir :) gzd
 
Copyright 2009 Minik... All rights reserved.
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress Theme by EZwpthemes