RSS

Kopya çektim, çanta süsü ve kolye yaptım

Bu güzel kolyeyi sevgili Kiki Nisan 2007'de yapmış. Görür görmez bayıldım, "Bende yapmalıyım" dedim. Bu kolyeden kendime bir kolye, birde çanta süsü çıkarmayı başardım. Üstelik Kiki onun cicisini taklit etmemi çok da hoş karşıladı :) Profilinde V.P.P -very positive person- yazıyor, gerçekten öyleymiş. Teşekkür ederim Kiki'cimmm...Ellerine sağlık...

Öncelikle çanta süsüm, figüre çok benzesede, aslı kadar düzgün değil :) Ayrıca ilk keçe çalışmam... Keçeden kanatları, bebeği ve kalbi kestim, yer yer dikerek, yer yer yapıştırarak boncuk ve pullarla süsledim. Biraz parlaklık versin diye kristal objeler taktım. Birde çocukluğumdan kalma bebek var kırmızı minicik, onuda en tepeye yerleştirdim. Bu cicimi şimdilik kocaman siyah çantamla kullanıyorum, çok da beğeniyorum :)



Bu şekilde boncuk halkalardan yapılmış bir kolyeyi Armada Harem'de görmüştüm, bende yapsam diye düşünüp sonra vazgeçmiştim. Fakat o sade siyahtı ve ucunda herhangi bir obje yoktu. Çok kanım kaynamamıştı ona, fakaaatt Kiki'nin kolyesini gördükten sonra, "İşte budur" dedim.


Beyaz boncuklardan sonraki halkalarda farklı boyutta boncuklar kullandım. Ucundaki yakışıklı penguen ise Hüdayiiiii, aslında kendisi bir broştu ama siyah beyaz onun renkleri olunca dayanamadı,bu kolyeye transfer oldu. Daha hiç takamadım bu cicimi, ama en yakın zamanda umarım...
Gözde...

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Kikiciğimi çok severim ne de sevimliler senin bilekliklerde özgün olmuş canım sevgiler

KIKI'S DESIGN dedi ki...

Gözdeciim:)
Güle güle kullan cicilerini canım benim:)
Çok cici olmuşlar ellerine sağlık!!!
Öptüm çok:)

Gözde dedi ki...

Kikicim, sayende canım :) Çok teşekkür ederim...

Edacım sanada çok teşekkür ederim, beni hiç yorumsuz bırakmıyorsun :)

"Öylesine bir blog" olarak yazılmaya başlayan bu blog, sahibesinin ara ara onu terketmesi sebebiylede çok net bir tanıma hiç bir zaman sahip olamamıştır. "Yaptıklarımı, aldıklarımı, giydiklerimi, aklımakileri paylaştığım, ortaya karışık b'şiidir :) gzd
 
Copyright 2009 Minik... All rights reserved.
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress Theme by EZwpthemes