RSS

Yumaklardan Minder

Günlerdir evdeki artık ipleri karıştırdığımdan, aklıma onlardan minder, paspas gibi bir şey yapmak gelmişti. Ama bunun için uygun renkleri seçip, çok düzgün yumaklar yapmam gerekiyordu. Hem nasıl birleştiririm diye düşünüp duruyordum. Bir kaç gün önce anneme de bahsetmiştim, hatta diksem nasıl olur diye sormuştum. Bugün Derya Baykal, programında uyguladı bunu. Nasıl yaptı, aynı şey benim aklımdaydı, ama ben bunu hiç bir yerde görmedim, benim fikrimdi diye şaşırdım kaldım. Hani Vizontele'de vardı ya "Vallahi benim aklıma gelmişti", o durumu yaşadım. Neyse... Nasıl sabitleyecek acaba diye merakla izliyorum, silikonla... Silikonla sabitledi, günlerdir düşünüyorum nasıl aklıma gelmedi bu kadar basit bir şey diye kahroldum.
-Kahroldum da böyle bir durum için büyük bir kelime oldu aslında.- Bende yapacağım en yakın zamanda, çok şeker görünüyorlar. Onlar sandalye için yaptı ama ben daha ziyade bir minder olarak düşünmüştüm, bakalım benimki nasıl olacak... Birde sırf yumaktan değil, çilelerden de yaptılar, o daha bir pofuduk, yumuşak göründü. Hem daha zahmetsiz fakat gevşek olduğundan daha çabuk bozulabilir. Fikri olan arkadaşlar varsa, yardımlarını bekliyorum...

Gözde.....

0 yorum:

"Öylesine bir blog" olarak yazılmaya başlayan bu blog, sahibesinin ara ara onu terketmesi sebebiylede çok net bir tanıma hiç bir zaman sahip olamamıştır. "Yaptıklarımı, aldıklarımı, giydiklerimi, aklımakileri paylaştığım, ortaya karışık b'şiidir :) gzd
 
Copyright 2009 Minik... All rights reserved.
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress Theme by EZwpthemes